我知我好奈冇打過blog..
我冇心情去理個blog!!
好啦我今日開始盡量打返喇*
悽慘的我..
星期一要小測呀!!
今日係星期六but要返學...
做果個感恩祭的班代表!!
悶到死!!!
ps.http://www.xanga.com./shan0724
my xanga!!