|
|
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
| |
琴晚訓吾到 -0-'今日-唉. .最後一日'
上到去 - 搵陳SiR'比左份禮物佢Lu *v*同佢傾到打鐘'ha`
排隊 - 上禮堂-__-'又話鵬鵬都上去'昆水的'
要上堂-FuCk'上課室'派野-唉. .入左D班'好想死'系3D牙!
唉. .點解要分開我地啵`直升咪好囉~搞咁多野仲咩姐'
唉. .都吾知點"想死死死 =P'永遠都不會忘記你們的 =]

KOEY' =] =P 3個傻婆'
  ♥♥♥♥♥♥♥
|
| 刊登時間:2007-07-11 02:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »
|