|
|
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
| |
今日-10點起身'玩跑-差吾多升啦 >v<'
之後食飯;之後玩電腦!玩到3點3上左KoEy屋企-___-'
開頭好悶. .之後玩飛行棋: 好低B xD'之後玩麻雀'
我同諾怡系到打緊'KoEy就系到搞破壞'搞到我大相公 -0-'
之後冇玩-系到睇電視-之後系到影相 - 之後5點話走'
點知'我地又系到影相'哈x)超好笑-]
之後5點幾走人
'落去睇下買咩比陳SiR-0-'送諾怡搭車'
|
| 刊登時間:2007-07-06 06:49 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
|