今日返學見到好多人都換左季,但我都冇換到!!
之後返到去,企下.....then琪又返左黎,佢都冇換...
但見到王家軍佢換左季,條dress都係咁long-.-so ugly***
出去排隊..今日校長好嬲咁~~上到去,早讀,悶***
兩堂hist,住下,同sue傾下計咁,生活教育睇碟!!
之後落堂,個班主任入左黎同我地講一定要去chat room,唔可以去學會

聽到之後個個都好唔据囉**
佢走左,就同琪&yan上去同呀媽講,呀媽聽左之後,佢話好似唔得wo.
兩堂va..又係整下個個相架.有65分....
lunch係下面食...今日多左ayako,蜜,sue!!
之後就同sue去問下個外籍老師,但佢開緊會,問唔到-.-
上左教員室,見到班主任,佢話唔洗去chat room wo,改期..但要去學會**
車...頭先小息又話唔俾去學會,都預左你實唔夠學校黎架啦!!仲係度講~~
then上maths.....eng就listening quiz..中文又係咁!
放學去左學會,寫書法,我同ayako就係度寫家族族譜~
完左就返home~
|