補打**
今日返到去,佢地都返哂黎,又遲左~~
then就出左去排隊!!
聽個個新黎分享......
之後就上去,個班主任係咁講野,好煩呀~~
上hist...聽佢up...chem,悶..仲要俾佢無啦啦拎左個水樽黎做例子-.-
中文堂,聽書~~
bk堂,好留心聽miss ng講野~~
eng,悶爆,lunch上左去睇一睇,幫呀翁,同呀sam理論...
上左西村.....食飽飽就走人~
返到去,傾下計咁,上maths堂,唔知呀sir入黎,我講左好大聲野,成班係度笑-.-
之後呀sir點名,問王家軍係唔係死左...sue話係..之後d人話佢唔會返黎,點知佢返左黎!
呀sir話好彩你地叫佢返黎,唔係佢實返唔到黎呀,哈**
兩堂socs堂,唔洗上,但黎左個翻版蜜金,好煩~~
佢好蠢,佢收左人d人,我拎返哂俾返佢地..佢都唔知,哈...
放學落左kf....
|