| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 25 日 星期六  | |
| bb~~~~ |
今日成12點幾先起身喔!!!
then就煮野食食啦......食完睇左陣tv就換3,準備返bb~
出去...落好大雨...落狗屎呀~~
之後去到小巴站見好多人就轉搭bus...
搭搭下,見到嬋上車....估唔到呀~~
咁就一齊返啦...返到去...冇乜人!!
then好快就集隊,check制服,唱詩,靈修啦~~
之後就活動...都好無聊~~
完左之後就同朱sir佢地傾左陣就同yan佢地上西村啦~~
6點幾就走人,返到home就訓左陣啦~~
then就dinner+tv.........
睇左就bathing+電腦!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-25 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 264 | »
|