| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  | |
| ut(四) |
哈...終於第4日喇~~
仲有聽日就考哂試喇~~happy!!!
今日考bk馬馬地..金句好似背錯左一句...唔記得左!!
考得唔係幾好,睇黎網上自習會fail..
then未完就落去睇下d chem咁啦!!
上到去考....都幾簡單,陳志亮出卷係咁架喇~~~
then就上左西村食野*
落去搭車,落左好大雨-.-
返到home煮野食食啦~~12點幾邱就打俾我黎我home...
黎左之後...係咁係到睇tv,冇溫過書-.-""
死得***佢3點幾就走左!!!之後我又係睇睇睇,5點幾就出左去睇醫生~~
返到home又訓覺**
|
| 刊登時間︰2006-03-23 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 264 | »
|