今日好hot...上去早讀個時,冇睇到書,係度周圍望!!
又望下個櫃筒d vocab~
之後完左早讀,拿拿林拎出黎溫~
無啦啦個班主任係度講佢home有幾有米,請工人-.-"'
我冇聽佢up,係咁叫人傳功課~
之後就係呢個藉口,搞到冇得掉位,then佢問邊個想sit最後,我舉手啦~
俾佢串wo,話我你坐前面,一下子一坐後面,心諗,好似係你掉我坐前面架wo!!
之後就dict...p.e堂,睇講座-.-"
中文堂,上堂啦,chem又係~
lunch去左西村食~~返到去,8下野~
music堂,唱歌,大佬有唱歌呀,好大聲~呵****
bio又係咁,maths好眼訓,係咁鐘下鐘下.....
終於落堂喇,之後就同yan,翁,大佬+朱一齊返home...
|