琴晚傾電話,傾到3點幾...用兩部電話黎傾-.-"
今日9點幾sim就打黎...
then整好哂d野,咁就等左10點9去ok啦~
之後去到,冇人......等等下sim就到左*再等埋ayako就去得tw neway!
搭搭下車,sim話邱已經到左,哈****
我地到左就行入去..兜黎兜去先去到,兜兜下期間見到wingki,咁就join埋!
咁就去唱喇...
唱到好大聲呀~~~唱唱下,大佬就黎左~我地又係咁望住大佬同wingki d動作!!
我同邱係咁扮佢,哈~
唱唱下,so家洪無啦啦係出面,嚇到我同ayako係度大叫~
3點就唱完!!
咁就去wingki home,ayako,邱同sim佢地去buy野,我同wingki,大佬就去佢home!
行行下落雨呀-.-""
去左佢home,到好大下!
之後佢地黎埋,咁佢地就係度鋤d,我就係度睇tv~
5點幾就拎左個cake出黎,慶祝大佬生日...
食哂,都唔夠飽,叫左sim去煮面...
食整左,蜜金去左食埋,哈***
6點幾就走lu~返到home訓左陣,姑姐&姑丈黎左!!
佢地9點就走左lu,真快~
then就開始睇tv,差唔多12點先睇完呀,勁****
大佬happy birthday丫!
|