唉**琴晚11點11個字就上床訓..點知訓唔著..眼光光咁!!
訓左係度係咁聽度呀媽個邊係咁傾計!!
之後成點幾先訓得著,今朝返到去又係咁~~傾下就排隊lu...
then上到去就聽班主任講野..好煩呀,現家又唔係上英文堂.
係都要人聽英文既野-.-""
socs堂..好煩呀個陳炎華,佢把聲聽得好唔順耳,兩堂英文好彩係listening,d時間好快就過!!
小息,做bk..上bk堂,車!!都唔洗對答案,運吉既-.-
點知仲要我最憎既人黎上堂..miss勞上..唔........
cl堂,正,msn同打牌..點知打唔成,唉***
跟住lunch就落左去食,係度玩大佬同中瘟雞,上返去就拎左張先生個銀包俾左ayako..
拎左d錢錢...佢地諗住放學俾返佢!
中文堂,聽下書咁,兩堂maths..第一堂小測!第2堂上堂~~
放學又係度傾返張先生d野~~
最尾見到佢發難咋..我地就拿拿林俾返佢lu**
之後就上左去tea-tea.之後佢地走左,我同中瘟雞,邱&琪就傾左好耐**
then,ayako同ak加埋入黎,我地大家傾到6點幾就走人!!
俾我知到ak原來用緊部手提係我想buy個部..好正呀***
返到去..就唔訓,係度打牌with張安琪.
佢好蠢呀!
|