今日返到去...都係係度傾下計咁..之後梁文雅問我地有冇拎導向!
佢話冇,我又冇,佢話上去開locker..咁就同左佢一齊上去**
開完落返去,join返佢地啦~~
排隊..個校長又係度講埋哂d好廢既野!!好憎聽佢講野,成日都講咁耐~~
仲要今日day4,冇早會架.....
上到去,個班主任又襯e段班主任時間,又係度搞佢個科d野-.-
上中文堂..個人短講!!
then兩堂maths...唉,今日有3堂maths呀><""呀sir代埋socs,好辛苦呀!!!
之後又係度傳下紙仔咁^^
小息之後..冇咩特別,上bk堂,聽下miss講野,cl...好悶呀~
不過好好,呀sir見我地玩msn,佢都唔理!!!
lunch上左去食~~好飽呀><"返返入class..玩下,傾下咁...
上兩堂eng堂,好羅命呀><"佢班主任仲要係咁叫我唔好傾計,唉***
上佢堂,好悶,見到佢d一粒一粒野,搞到我身都好痕!!!!
之後又maths堂,好快就過...放學,整好哂野,諗住走,點知等ayako...
等左佢好耐,個班主任仲未放佢,呀大洪就左過黎幫我地叫佢啦..點知反而害埋中瘟雞添!!
佢又俾個班主任的埋過去傾,搞到我地幾個等左好耐啦!!
之後佢地傾傾下,我地忍唔住,就走左過去同佢講.講講下,有d學生叫佢影相,咁我地就拿拿林走啦!!
佢地成班去左我home到做project...好搞笑呀!!
做完,玩左陣...仲要寫信+族譜添,哈!!
7點佢地就走左喇,之後我就bathing啦,had dinner,tv,打日記lu***
|