返到去..好無聊咁!!9下計呀,好快又係出去排隊,
之後有老師分享,係龜頭講野-.-
之後又有頒獎...d人好勁呀@@
上到去,收野,聽下個班主任up野...then上hist堂..悶爆..
chm堂都好悶,係咁抄佢寫d ans ==""
中文堂,肥肥好搞野...係咁俾人話佢個樣似中文書個女仔..哈!!
小息,傾計咁!!bk堂,對答案...eng好彩測驗..唔洗上堂,正***
lunch..唉**冇乜野,又係到八下野...傾下計..
maths堂做數,對住d英文好煩,好攰><"
兩堂socs,琪出去present..2號出去講野時,陳炎華好cheap...笑人...
放學好搞笑,陳華昌爆tie...而且佢著blue under,好多人都見到!!
之後就返home,佢地就去kf....
返到home,上網打牌,輸到好慘-.-冇左2000幾分,唉****
之後就sleep...8點幾先起身食dinner!!!
睇天幕下的戀人,最尾見到莊潔兒,爆咀!!!
|