琴晚同中瘟雞,嬋&yan傾電話...傾到4點幾,中途yan訓左~~
之後我地傾左好多野!!
傾傾下我老豆失驚無神企左我個房門口,整係個頭整左入黎,我傾傾下,
點解無啦啦有個野係我個門口到,我睇黎睇去,開始有d傾..點知自己嚇自己,原來係老豆,
俾佢嚇死喇***
今朝細佬係到嘈住哂我訓覺,搞到我訓下又醒下,唉~~
之後11點幾就起身,煮野食...1點9就搭車..
2點2返到去...
之後栽培啦,then分組....之後就立願禮彩排,有好多章喔!!
d madam同呀sir好煩!!!
明知彩排就應該諗定點排先啦,但佢地又要即場發揮,唉**
正呀~~聽日就係喇...有d驚會跌親身*
之後就上左去食野,7點幾先走...
返到去,唉..好唔開心~俾d人食左我d野..
8點幾就食飯..bathing..電腦啦!!
|