今日返到去,呀朱就已經係到lu*之後d人慢慢咁返黎!!
但今日kai既,成偉邦好早就叫人出去排隊,搞到要白白企左5分鐘先打鐘-.-
之後上到去早讀,睇埋個本書..跟住完左早讀,班主任問我地邊個冇帶書,
叫人舉手,我都冇舉,得鬼閒彩佢呀!!!
bio堂,掉位,成組掉..掉左去後面喔!!正***
兩堂d&t去左電腦室做d&t..fanny係度打牌喔~但冇人罵佢,勁@@
小息,好快過..cl堂,同邱打牌..打打下俾個吳勝文cut鬼左wo==黑人憎~
份牌好靚架ma..又唔見你之前cut..maths堂,d人話去呀sir屋企做數!成班話去**
落堂之後,俾左張野呀sir,好搞野~~~lunch下面食...傾下計咁..
上到去又係度玩!!我仲要上左圖書館還書..好攰呀><"
之後係張安琪個褲袋度拎香口膠食..點知佢話佢個袋串左..又話我摸佢下面-.-
我都冇,我整係想拎佢個把香口膠,別無他意架-.-佢仲問我有冇feel添......
兩堂英文.悶***
中文堂好好笑呀....開頭個人短講,d人搞到肥肥好嬲,但睇簡報個時...
睇男人同女人60年代個d髮型好好笑!!!
尤其是女人最報個個髮型...勁似我地班既人..長裙妹呀,好多人都話成個餅印呀,哈
放學,就同朱,yan,翁同琪走...
返到home就play computer....打日記**
*大家記住今晚睇天幕下的戀人呀,有莊潔兒出場!!!
|