今朝終於早左返喇^^
之後上到就早讀,twy又係咁話人唔好帶本中一story返黎睇!
我都有俾佢話-.-超...佢唔俾我帶中一,咁我帶中2囉,呵***
之後上maths堂,又係畫圖啦~
hist又係咁..聽ywy上堂.....上生活教育睇碟...
又聽下miss講下佢d野~~lunch個個係咁趕中文書!!
va堂..係好kai,係咁講埋哂d野~
又講下d歌..哈******lunch上左去食啦..
d人好黑人憎'''''
落到去.係咁玩.又同wingki打~hee****
then又上maths堂,d人係咁話呀sir架車整花左,又叫呀sir聖誕送禮物!!
呀sir又好似唔係好想..咁就上啦,落堂個時,aya同我講
點解我仲咁精神!之後我話陣間上eng堂一定好想sleeping~
事實真係咁!!係超眼訓~
上中文堂,咁聽肥肥講下野,kai fan又問肥肥如果係個座位表到寫'張小強'同'陳小明'你會唔會讀?
之後肥肥話,我都識哂你地,點會讀姐,又話肥莊後面又冇人,就算唔識
都唔會讀啦~~事實擺左眼前..cyw係kai既...
哈....放學個時,同翁&kai姐落去開會~~聽日up野
之後就自己單獨走lu-.-
|