今朝早超級凍.....
而且又唔記得帶早讀書~~好彩呀朱有呀^^thx u!!
wingki buy左份禮物-.-又唔俾我睇,不過都估到話我~
一定入面有寫我個名!!><"
上到去睇啦,睇左好耐都未打鐘!咁就問邱y啦~妐颩曭鴉
不過妐雈穧n,唔洗上坒Z主任既英文堂,講完冇幾耐就打鐘-.-
上英文堂係咁聽厏pupup.......
pe今日跑步好彩冇爆條橡筋,hee!!打羽毛球個時,唔小心打到呀琪~~
sor呀><"咁又係咁玩,哈~~
bio堂前,kai fan又問miss'張小強'個單野,哈...miss又話坉禶|講~~
老豆睇人上堂.係度笑&訓覺-.-d人又出黎講下野咁!
chem..龜頭好似冇梳頭,而且又冇乜頭髮,哈.......
落堂,吨S話d人可以整臭蛋,我想整.但要睇班,咁就冇lu....
上到去,d人開班會,嘈到爆,罰左呇a企,叫左2,3次d人都未企哂起身!
簡直當我透明,有條扮鬼哂野既女仔,唔肯企,咁我咪啤鬼住?..叫左呇n多次又唔起身!
之後坒Z主任入左黎,講呀講呀....又問個個扮鬼哂野既女仔做咩唔企~
吨S話自己冇嘈到wor,唔信..又話自己冇嘈都要企,e個世界好唔公平!
咁我聽到之後第一時間諗到邱同過我講,e個世界不嬲都唔公平架啦!
好想同岏?*但坒Z主任係度,淆底...
之後坅}又死地氣咪又要企!!d人都係驚老師~唉***
落到去,睇人踢波..余sir跌左幾次....
music堂,睇碟咁~~中文就辯論!!ok啦~好過上堂.hee^^
maths,又俾人串-.-呀sir又聽到..超搞野!!!
放學,同琪,翁,yan,朱放學啦!返到home訓覺~
6點幾7點姑姐,姑丈黎左詔冬,then表哥又黎埋,帶埋坌Jgf講日文,
但識識地聽中文,&識識地講添..食飯個時,姑姐又叫我地叫個個姐姐
我細佬話,講左妘ㄜ躞捇布[啦,咁我表哥既gf話我識架,超搞笑!
細佬勁ugly!!!
食完佢地傾左個幾鐘就走lu.........
|