今朝11點幾先起身~~攰到爆!
起身睇下電視咁,又洗頭~~就eat lunch.....
換衫,諗住整好哂野出門口啦!點知yan打黎話去朱home幫手~
咁就上左去,但冇乜野我幫得手-.-
之後就一齊返bb...
返到去,坐左一陣就落去集隊lu,我做market^^
唔洗做野!正**forout左之後就分組整野食.....
我地個組就整沙律..整到好核突...
then整哂之後就玩game咁好刺激!嬋個pat好勁!
madam將個ball拋上高,之後我諗住上前搶,點知上到前~
嬋又衝埋黎,我避都避唔到,咁佢成個身撞埋黎,俾佢整跌左-.-
超痛呀><"之後係咁玩.玩完就食野..我個組d沙律諗住冇乜人食!
咁遲d先去拎啦.點知去拎個時,已經冇哂!勁呀##
then抽獎,我第一個俾梁sir抽中左,有d驚訝!!

估唔到咁lucky,呵******
咁就出左去拎禮物,係個收音機黎~好呀,唔錯,之後其他人都抽啦,嬋都中左!
冇俾人抽中個d拎返d好小既安慰獎-.-
解散左之後都6點幾lu,佢地幾個唔知去左邊,好似搵人~咁我就係到睇madam做野~
咁我又幫下手,咁佢地之後落到黎,madam chan又係度,咁就傾計,傾到成7點~
超勁!!
返到home訓覺,then自己食飯,因為我訓左覺個時,mum佢地食先~
我食食下,細佬彈左d野係我到,我就罵?無啦啦老豆就罵我地,咁爭吵左一陣!
佢就off左冇tv,又話唔俾玩電腦,最後我又開返,then又開部電腦,哈****
but細佬俾老豆打,可憐呀><"佢無姑架~~
|