嘩,今朝起身!!!超凍........
唔係好想起身-.-then去toilet,都好遠咁~~
俾yan認為,好似就kf行去kwai shing咁~哈*****
之後返到去就收營!!!拾返自己野~~
then食早餐,ok左就降旗lu..
跟住就行出去搭車,等左好耐呀-.-
有車,又冇乜位,好彩我有得坐,坐個時,有3倘位架ma
坐出面個條油,佢見到我拎住咁多野,佢唔坐入面個位,搞到我好狼狽
整入去坐,頂*******
之後坐坐下就好想sleeping,咁就sleep左!!
到左又去mtr,成班有坐哂係個卡到,我都有.....
返到home都10點幾11點,就拿拿林bathing,then拾野...之後訓覺,一訓訓到7點幾8點先起身!!
勁呀*******
之後我知到姑姐,姑丈黎左....就dinner,
食完就tv....
到左12點先到我play-.-
HAPPY NEW YEAR!!!!!
|