today,都好早起身!!!10點30~諗住訓到11點,
原因想同fd訓到11點,破下紀錄~~呵***
之後fd整左一陣就走到..咁我就睇左陣tv就煮野食,食通粉.
煮得唔錯,哈**自從mum返左大6,我d廚藝好似進步左!!!
then又一路睇衛斯理一路食,好飽~之後又洗碗咁!!
好攰呀,日日都係咁過-.-之後wingki,may,sim黎左~呇a黎到又係到睇tv!
之後囉雯call我,問我做咩?跟住咪話佢地黎左囉~then佢地黎左喇~
鋤下d咁,呵***又玩下電腦~玩玩下,may嬲呀.....
玩左粒幾鐘就過左去朱home,又睇下野~
之後佢地又話想鋤d~叫我返home拎,then又玩!
輸左講秘密,聽左d野~某人自己踢爆左...
真搞笑~~
話左一陣又唔玩,走個時發覺唔見左一隻牌-.-
返到home,拖地.><"then訓覺
dinner食杯面,10點鐘老豆返左黎,但see唔到mum,就問dad mum係邊?
佢原來去左buy飯........跟住mum返左黎,又食野!
正~mum返左黎,我就唔洗再洗碗,拖地咁啦,脫離苦難喇^^v
eat完bathing,玩電腦咁~~~
|