睇開d**_
183club+7朵花......
shan1991
暱稱: 啊珊_*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BB
聖誕聯歡會....
凍.....
2006-11-30
2006-11-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天
對卷.......

今日差d遲到呀,不過好彩返到去岩岩好姐^^

第一堂對社會,59分全班最低..不過我又搵返3分出黎有62,yeah!!

仲俾佢地話我勤力冇用,最緊要有腦-.-姐係暗示我冇腦姐><""

之後英文,happy all pass~~G.E:61.5, list:12, reading:30, comp:20

聖經仲慘,第一次咁低分!74咋-.-miss仲話要再溫囉,下堂問返><"

cl就整網頁啦,係咁同呀琪傾計!冇聽個呀sir up野~做個時部廢電腦

好cheap.....想要個隻顏色佢冇wor~cheap到佢呀.

lunch,就buy野食~~~幫左高人同may buy~哈.....

上到去,無無聊聊聽人講野!之後高人同我講左d野,無奈同好笑囉!!

上中文堂..對中文作文之前,肥肥講下其他卷,佢話我地中文聆聽

全班炒哂..勁!!口試又好差,肥肥勁嬲呀~~而中文作文個份卷

我覺得ok咋"""15.5分,唉*****

wingki仲勁,兩篇加埋得4分~~勁呀.........

then本身有兩堂maths堂,but呀sir要結婚搞到掉左堂!

上hist同chem..歷史又係得67.5分><"

好似吹水個d今次拎得好低分咁****

chem都唔錯呀~有72分,算係咁喇.hee****

放學就上左去食野,食雪條,食到有血既,差唔多個個都係咁~

返到home就sleeping,想sleeping個時有電話,之後又訓

又有門鐘!!跟住又黎多個電話-.-搞到我勁嬲囉

刊登時間︰2005-12-12 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]