今日差d遲到呀,不過好彩返到去岩岩好姐^^
第一堂對社會,59分全班最低..不過我又搵返3分出黎有62,yeah!!
仲俾佢地話我勤力冇用,最緊要有腦-.-姐係暗示我冇腦姐><""
之後英文,happy all pass~~G.E:61.5, list:12, reading:30, comp:20
聖經仲慘,第一次咁低分!74咋-.-miss仲話要再溫囉,下堂問返><"
cl就整網頁啦,係咁同呀琪傾計!冇聽個呀sir up野~做個時部廢電腦
好cheap.....想要個隻顏色佢冇wor~cheap到佢呀.
lunch,就buy野食~~~幫左高人同may buy~哈.....
上到去,無無聊聊聽人講野!之後高人同我講左d野,無奈同好笑囉!!
上中文堂..對中文作文之前,肥肥講下其他卷,佢話我地中文聆聽
全班炒哂..勁!!口試又好差,肥肥勁嬲呀~~而中文作文個份卷
我覺得ok咋"""15.5分,唉*****
wingki仲勁,兩篇加埋得4分~~勁呀.........
then本身有兩堂maths堂,but呀sir要結婚搞到掉左堂!
上hist同chem..歷史又係得67.5分><"
好似吹水個d今次拎得好低分咁****
chem都唔錯呀~有72分,算係咁喇.hee****
放學就上左去食野,食雪條,食到有血既,差唔多個個都係咁~
返到home就sleeping,想sleeping個時有電話,之後又訓
又有門鐘!!跟住又黎多個電話-.-搞到我勁嬲囉

|