今日係超凍囉!!!咁就著左冬季返去~~~
today考socs,phy&eng listening!!!!
socs唔夠時間做呀-.-整返幾題囉~
phy英文串錯左2個字,listening聽唔切.唉****
放左學,嬋,may同埋囉雯come my home做flash.佢地咁係玩琴..
我又玩埋一份.之後仲俾人讚.佢地走左,咁我就睇tv啦.
睇到4點就想訓,當我想訓個時
邱打俾我!同我講左d野
.好搞笑but無奈..覺得條油好低b.
之後隔左一陣,wingki又打黎問我聖經,又同佢傾左一陣
又講條低b油又既低b同白痴..講到做多啦A夢~~
之後我就溫金句&sleeping,呵***
訓到8點幾就彈起身eat dinner,then bathing......
入到房我就開始溫bio....好鬼死多英文要溫><"
慘喇,今晚要開夜車..乜都未掂過....><"
現家好鬼凍..
聽日實俾人笑死....but俾佢地笑慣了****哈!!!!
|