今日又落雨喇><”之後上去class啦,跟住入hall
週會啦!同琪分開左∼之後我同邱講左一句野.轉返個頭,彭
子怡係度,佢啤住我,之後摸我d頭髮就走左,佢好無聊呀!
上pth嬋,囉雯,林燕梅同何秀清出去講野啦∼佢地好搞笑
囉..上中文堂,miss著得好sport囉,之後楊狄斯
話佢似黑玫瑰
......之後上music堂,肥莊又俾
人罵..好ugly呀佢!!上phy默書,錯左一個><”
到lunch,yan佢地擺到枱.但得2張,搞到琪過左呀
嬌個度食......eng堂默書又好似錯左1,2個啦..
之後上個悶爆陳炎華堂囉...after school又要
對住佢...升祺禮呀ma..佢好鬼煩囉...差唔到操完喇
wor∼佢又話要操多一次..之後個個係咁嘈佢,佢又好似冇
乜野咁,陳志亮就係咁券,之後佢話叫我地叫算啦,就順佢一次
意操多一次啦,咁我地就操,之後我,朱同嬋拿拿林走....
陳xx你好煩呀><”
|