好耐冇打日記喇∼**
今個月又開始打返!12月既開始.....
今日如常一樣返去.今日考maths,唉......
都冇點溫過∼整係計過下d數就算,返到去就扮下野溫書
啦,之後d人慢慢咁返黎,就傾下計咁@@時間過好快,
就上去考試,係咁寫呀寫。終於考完喇,落去就係咁傾返
d試題∼上到去,又傾**無啦啦嬋個條橡筋俾邱射左上去
kaka!考mc都ok啦,有兩,三題唔識就亂咁做!
放學就同琪,朱行去搭車,無啦啦邱同埋wingki就行過黎
話去我home,咁就搭89走,之後落左車,行左去ok
咁,之後去左wellcome買左兩支貌似香檳既果汁拎
左我home飲!之後就上左黎,佢地又話肚餓,就煮左野
食,我地食個時,佢地又話我大食--”無奈!食完之後,
佢地上左去朱home話拎交剪話幫我剪頭髮!咁我就去左
洗碗∼佢地返到黎就坐左一陣同埋講返頭先呀朱d cheap
野,之後無啦啦我呀媽返左黎!佢地就扮哂野溫書。哈,之後就
cut lu,cut左好多頭髮出黎!勁呀........
佢地一整整左2粒鐘∼之後話電腦,玩到4點鐘佢地就走左lu∼
佢地就左我就溫書啦∼∼,之後就訓覺∼到左夜晚又係咁溫cheam,
好得煩囉!!!溫到12點幾就訓喇!因為唔想煩,hee∼∼
|