考試先第4日--”
今日考中文同chem,ok咁咋~返到去就拿拿林望返d文學.
原因forgot哂....so bad!!佢地隨即一個個返黎,返到黎係咁
笑~唉..預左了!!!!上到去開考個時,個miss chiu要我地將d
書包擺出去,超煩!擺出去個時,我聽到邱話「洗唔洗呀」開考
個時,我就係咁寫..我又驚左肥莊望我份卷~原因琪話琴日做
數學mc個時,佢話好似見到佢望我份卷so我要避下,呵......
到考chem喇,唔識~~不過我諗都pass啦..yeah完左,之後佢
地有d人就話去mk,咁我同呀朱就唔去啦,咁就同左yan,翁上左
去搭車.朱就話去翁home,我唔去!就自己搭89走,之後行去搭個
時差d趴街><"好似俾d人見到..好樣衰~~~等等下車,無啦啦後
面有條白痴婆大喊「珊姐」我都廢時采佢,原因我聽得出把聲係
肥莊..之後我對住佢講,你低b架,咁大聲叫佢就係咁笑! 白痴既
佢--”返到home~就開電腦........冇乜人on!!
咁就慶起打返我d日記喇*******
|