睇見今日就眼火爆呀! 今日返學都係同平時一樣咁返.返到去又係係度等人。無聊!!!咁就返呀返呀,上呀上呀∼咁就放學.之後同 佢講野∼跟住就入hall練步操啦,極度無聊呀,又煩wor。個個咁既陳炎華超煩,龔sir就左之後,佢就係 度扮鬼哂野,陳sir都未出聲啦,佢就出聲,佢收爹啦!勁黑人憎囉!咁我就問佢今日要操幾耐,佢就話最遲4點 啦!點知愈操愈耐.操到成4點40分先行放人囉!勁麻煩,好想嗎叉佢,哈.........之後又話講少少廢話先放行放....放左呀朱好唔据佢,係咁罵佢! 放左人之後,就同呀朱,嬋,邱同呀琪就落左kf行啦,行左一陣就去左3聯,原因嬋要buy book∼咁 我地幾個人就係咁睇d書.之後嬋行返過黎話冇哂,咁我地再睇左一陣就去m記食野!去到m記搵左位之後,個張咁 既枱好dirty.之後呀朱就幫我地買野食.得我,朱同埋呀琪食pie囉!食完我地3個就話想走喇,但嬋同埋 邱話想行多陣,咁我地就唔理佢地就走喇。之後呀琪就行左寺搭mtr,咁我同呀朱就行返去啦,之後呀朱就話去b uy food食,咁我就問佢,乜你得佢地走左你先買既?之後佢話,我唔想俾佢地個班野獸搶哂! 之後我返到home就sleep喇..sleep到8點,呀媽就叫我起身食飯!食完之後就睇翻身大少,睇 完就去bathing喇!andthen就入房一路做功課一路玩電腦啦!kakaka!