慘呀><”今日起身覺得個喉嚨痛,之後諗住起身啦,因為11點幾要返bb補基教章!點知覺得 成身都好軟∼咁就知到我開始作感冒喇!咁就話俾呀媽知,呀媽就話你放左之後同我去睇醫生。咁 之後就食左換皮蛋瘦肉粥就換衫返學校lu..點知準備出門口個時,呀朱就打黎問我宜家係邊, 咁我咪話係home囉,之後佢話我係小巴站到等你,咁我咪話哦。咁之後落去會呀朱一齊返學校 啦∼咁返到去得我同呀朱,其他人有d返左崇拜,有d黎緊,咁我地就走左入廁所.之後我無聊諗 住就出去等呀朱,點知俾我見到校長 ,佢問我:呀女做咩今日唔返崇拜呀,咁我就笑笑口咁,佢 就話你岩岩返黎,咁我就話係呀!之後我就走返入去廁所,跟住問呀朱你聽唔聽到校長同我講乜, 佢話聽到囉!咁我地之後就走左出去等個崇拜完啦。咁完左成班就去上基教章,上呀上...我就 我好想sleep ,之後過左一陣∼終於上完lu,咁我就係咁趕鬼哂d功課佢。之後就坐左一 陣,madam話要等madam chan←好似係等佢講野,咁我地全部人就等啦..坐左係 度同呀朱,yan,翁&嬋就係度傾呀bb d野!之後呀嘉玲就叫我同呀翁係星期一至五邊日得 閒留係學校步操,咁我就話唔好,之後佢又話唔得,勁無奈囉!咁我就話星期四或五得既,如果唔 得再話佢聽∼之後返到坐位就sit係度同佢地講嘉玲d野,之後又係度等.我就係咁話我趕時間 得未呀咁,佢地又話等多一陣,點之,呀翁佢好慶..第一次見 跟住佢話要入廁所撥識d火,隔 左一陣,madam話走得,但又話有報告???姐係我地係度白等一場囉 仲要我趕時間去睇醫 生架ma...出左班房.呀朱係咁講話「我地都游完水啦,現家先俾返個浮板我,佢地玩野呀!」 佢勁嬲呀!落到留下,yan就係咁罵佢地,我地幾個就係咁聽,行到上面又buy食物啦! 我地一 路講嘉玲同佢個妹d野..講到好激咁..哈!!!!!之後我地分別搭車走∼返到黎,我就同呀媽 一齊行去睇醫生.....返到home就食完野就訓覺喇 !!今日好辛苦呀><”之 後起左身 就玩電腦啦..一路玩一路做功課呀咁!! hee....