| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
| 2009-07-16 | 分類: 未分類 |
唉,,,,,
我`入左1D
有ABCDE班
B,C班係普通話班
勁D既"
- -v
我要參加咩英文班wo
係英文唔好既先參加
唉:
我誠份都亂做既
好彩有abcd簡
唔係仲衰...-口-
e+勁多咩班參加哦
暑假都識[ i can fly }
暑假冇曬- -v
我識左個朋友仔哦!!!
^^
*---------------------------------*
唔cm唔比走.\ /.
嘻嘻^
| | 發表時間:2009-07-16 03:43 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 118 | »
|
|