body{ border-right: 60px dotted; border-top: 40px dotted; border-left: 60px dotted; border-bottom: 40px dotted; border-color:pink; }
*______|■°你應該知道||];★° |□[]′× 你應該感到 誰人愛你 ㎡■□×!)*
, ..\//+* 日夜玩樂______[但``我不快樂*!. ..-

°+▌"你叫我忘記你,,
°     但我只顧著傷悲+|ll●
shan526
暱稱: ♥幸福"s!u淚<3`;
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好開心牙...>w<...
自私...
辛苦到爆...*
討厭..*+']]
受夠啦...*+'']]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 24
今日人氣: 2
累積人氣: 3619
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


好悶牙.....*+'' 分類: 未分類

今日.....9點起左身牙.....詩棋嘈醒我牙......不過我地好遲先落

去.....我地睇完叮噹先落去ge.....跟住我同詩棋去左飲茶.......

之後等埋肥婆上左人地屋企.....坐左3點幾落左去lu.....之後....

冇野做去左肥婆屋企牙.......我地係到聽歌同睇碟.....而+開始

覺得係梨木好悶.....都冇野做....之後...我地落左石圍角搵牙晴牙....

之後...我地去左m記牙....見到baby果d牙....之後...坐左一陣就同死狗

肥婆果d走左啦.....今日.....覺得好悶牙....打住咁多先.......>.<'''''''''''''''''''

 ||[▋ξ*是我太犯殘,,\_或是我太介意太過膚淺●|*°

    ■□",,*怎麼一天再漫長-],____..``,,心中總有你 * ′在場 |█ *]

    [[,,:;""就怪我太清楚,,*清楚你的風流﹍◆〞

  ..  `◆``"\- ..寧願你激喊我'|!!× *! ﹡也不準騙我〞_▂+°