body{ border-right: 60px dotted; border-top: 40px dotted; border-left: 60px dotted; border-bottom: 40px dotted; border-color:pink; }
*______|■°你應該知道||];★° |□[]′× 你應該感到 誰人愛你 ㎡■□×!)*
, ..\//+* 日夜玩樂______[但``我不快樂*!. ..-

°+▌"你叫我忘記你,,
°     但我只顧著傷悲+|ll●
shan526
暱稱: ♥幸福"s!u淚<3`;
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好開心牙...>w<...
自私...
辛苦到爆...*
討厭..*+']]
受夠啦...*+'']]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 24
今日人氣: 1
累積人氣: 3618
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天


悶悶,,]] 分類: 未分類

唉...今日一早起左身...係到睇電視..睇到12點幾左右...有人叫我落去陪佢食野...之後我未落左去囉...不過好彩見唔到D唔想見ge人...不過食食下....大ling就打比君搵我地..之後,,我地就o係餐廳傾計...傾到3點幾左右...之後又去左大ing屋企睇碟...不過睇睇下..君又話想見下...我憎ge人...不過算啦..佢想睇未陪佢睇囉...不過我地搵唔到佢..我地就去左5座睇野..果到好多記者..我地未企係到睇囉...不過企左好耐..都唔見有野睇..跟住君又話返屋企..話送佢返屋企喎...之後我同大ling未送佢返囉..之後...佢又唔返喎...搞到我地又要坐係好多人行過d地方...唉..不過坐左一陣..見到d我好唔想見d人...不過最尾佢地好快走左....唉...之後6點果陣...佢返屋企啦...跟住我地就去左6座坐,,,,之後,,我地又見到佢地啦..佢地好撚嘈...唉...之後...牙廖同一彤又梨左...過左1陣..大ling要走啦...跟住我地就去左食糖水...之後,,我地就去左坐啦...