唉...今日一早起左身...係到睇電視..睇到12點幾左右...有人叫我落去陪佢食野...之後我未落左去囉...不過好彩見唔到D唔想見ge人...不過食食下....大ling就打比君搵我地..之後,,我地就o係餐廳傾計...傾到3點幾左右...之後又去左大ing屋企睇碟...不過睇睇下..君又話想見下...我憎ge人...不過算啦..佢想睇未陪佢睇囉...不過我地搵唔到佢..我地就去左5座睇野..果到好多記者..我地未企係到睇囉...不過企左好耐..都唔見有野睇..跟住君又話返屋企..話送佢返屋企喎...之後我同大ling未送佢返囉..之後...佢又唔返喎...搞到我地又要坐係好多人行過d地方...唉..不過坐左一陣..見到d我好唔想見d人...不過最尾佢地好快走左....唉...之後6點果陣...佢返屋企啦...跟住我地就去左6座坐,,,,之後,,我地又見到佢地啦..佢地好撚嘈...唉...之後...牙廖同一彤又梨左...過左1陣..大ling要走啦...跟住我地就去左食糖水...之後,,我地就去左坐啦...

|