哈哈..今日好開心牙...不過今朝就要好早起身...今日要上早會啦...悶到死啦...唉...今日上p.e堂真係比人針對...唉...p.k張都唔知係唔係玩針對ge~~唉..都係唔講啦...小息果陣...我同好多人打排球..打到好熱...熱死我啦...返到課室好舒服...因為有冷氣..不過我塊面都係咁紅~~今日放學果陣又打排球...打到6點左右...就走左啦...之後我同呀廖坐左一 陣..之後又返左堅屋企溫書啦!!
唉...琴日我又聽返d我唔想知ge野啦....+*唉____*,,]]