今 日 好 早 又 返 左 屋 企 啦...之 後,,我 就 玩 左 一 陣 電 腦,,,之 後 呀 廖 叫 左 我 落 去 ..咁 我 就 落 左 去 啦...見 到好 多 人..不 過..有 d 人..見 到 我 地 又 1 唔 知 講 左 d 咩 啦 ,,,不 過 算 啦...佢 地 鍾 意 講 咩 未 講 咩 囉...唔 理啦....