今日唸住去抽血..點知過左時間冇得抽...搞到..星期一要自已去...慘慘...唉..琴日陪左欣儀去唱kk...之後..我地去左機鋪打機..好悶牙...之後..佢d fd話走..之後..我同欣儀...去左葵涌廣場..我地去左食野...之後,,大玲打比欣儀...佢話大ling返梨木,,,之後我同欣儀盲返左去啦...返到去坐左一陣...有人話有野搞,,,之後..我地未去左睇囉...見到一d我唔想見到ge人...不過琴日好多人...之後...我同欣儀果d又過左5座坐....唉....有d野令我有d唔開心...之後..我同欣儀........果d坐...好好笑.....我地坐到..8點..又去左6座....爆開心....坐左一陣...又去左ok...之後...又陪牙晴...返屋企....之後,,,我地就去左榕樹坐坐到...坐到5點...跟住我同欣儀就返左屋企啦....
{|!]]前別從過問 "即使我懷舊" 最後情感不回贈::]]*

|