body{ border-right: 60px dotted; border-top: 40px dotted; border-left: 60px dotted; border-bottom: 40px dotted; border-color:pink; }
*______|■°你應該知道||];★° |□[]′× 你應該感到 誰人愛你 ㎡■□×!)*
, ..\//+* 日夜玩樂______[但``我不快樂*!. ..-

°+▌"你叫我忘記你,,
°     但我只顧著傷悲+|ll●
shan526
暱稱: ♥幸福"s!u淚<3`;
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好開心牙...>w<...
自私...
辛苦到爆...*
討厭..*+']]
受夠啦...*+'']]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 24
今日人氣: 4
累積人氣: 3545
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


好好笑..'' 分類: 未分類

今日唸住去抽血..點知過左時間冇得抽...搞到..星期一要自已去...慘慘...唉..琴日陪左欣儀去唱kk...之後..我地去左機鋪打機..好悶牙...之後..佢d fd話走..之後..我同欣儀...去左葵涌廣場..我地去左食野...之後,,大玲打比欣儀...佢話大ling返梨木,,,之後我同欣儀盲返左去啦...返到去坐左一陣...有人話有野搞,,,之後..我地未去左睇囉...見到一d我唔想見到ge人...不過琴日好多人...之後...我同欣儀果d又過左5座坐....唉....有d野令我有d唔開心...之後..我同欣儀........果d坐...好好笑.....我地坐到..8點..又去左6座....爆開心....坐左一陣...又去左ok...之後...又陪牙晴...返屋企....之後,,,我地就去左榕樹坐坐到...坐到5點...跟住我同欣儀就返左屋企啦....

                 {|!]]前別從過問 "即使我懷舊" 最後情感不回贈::]]*