今日....我一早起左身返左學啦...今日勁悶囉..
聽埋果d咩講座...悶到爆囉....跟住12點放左學..
落左荃灣元綠食野牙...食左成3百幾蚊..哈哈..
d野食勁好食囉....之後食完去左搵cindy啦....
我地去左釘耳牙...跟住返左梨木打麻雀...
打住咁多先....
×●!°.``你從不知道我為你哭了多少遍`*◆!