今日牙ing走啦...好唔捨得牙...今日一起身又有人叫我落去啦.....
之後...因為牙廖要打排球..所以我就坐左係5座...佢打完之後..我地去左新公園坐...
坐左好耐....之後..我地最尾落左去....我今日要10點前返牙.....>w<''
**想念梨的時候..總會覺得身邊有梨★`°"
.--*只得暗戀,,還未發展""便發癲XDD