金日冇返哇,,之後傻哩BAO叫我金日出泥,,重要好早個隻-/\-佢叫我6:45打俾佢,,點知冇人叫我,,搞到我7:00先起身,,之後即刻打返俾佢,,佢已經起左身NA,,本身話系雲來等既,,之後又話系開心等,,7:30出門口,,7:45去到,,行到好攰-____=之後勆就同佢條女返學,,我就同肥TIM & 肥YIN去腦地方,,鎖薯又系個度,,打到9點,,小神B泥左,,同佢反左陣,,佢就走左LU,,去反工哇"ADD OIL**俾心雞-33333-之後9進泥左,,YIU"2同肥KIT又泥左,,打到10點幾,,傻哩BAO就泥左,,我就吾返,,我同佢去左千色個邊搵佢條女,,之後同佢去左食野,,我又吾知食咩,,冇食,,之後佢條女話返屋K,,咁我就同佢諗住去篤波,,旦系冇人同佢去,,系咁打俾YIU"2,,旦系佢吾聽,,之後SD左個SMS俾佢,,之後同佢過左佢aiii 媽度,,旦系佢吾系度,,佢地打返泥,,之後就走NA,,過左太陽,,篤到點幾,,過左港豐,,打麻雀,,打左1陣,,俾肥TIM打左陣,,之後又打左陣,,傻哩BAO又打左陣,,打打下佢老逗泥左,,衰左,,之後佢就同肥YIN走左NA,,之後打多左陣,,金日輸左成廿幾30蚊,,痴線架肥TIM,,之後就返屋K**
|