金日冇咩發生,,只系訓到好晏先起身***
講返前2日D野SIN***
8*2
放左學返左屋K接3,,本身同SUSAN上天水圍既,,之後刀冇上,,就同佢去左食野,,之後返港'風',,之後同SUSAN,,麥兜&旺財出左MK唱K,,原來旺財唱歌系好好聽架,,XDD唱到11點幾走NA,,返左屋K,,返到去12點幾**
9*2
放左學返左屋K接3,,個日就同佢上左天水圍,,9點幾落返元朗,,去左泰仔屋K,,玩到12點,,本身走既,,之後去左港'風'搵排骨,,之後冇車,,咁就冇返屋K**又去左泰仔屋K,,佢地個個訓哂,,得返我地幾個,,之後落左去坐,,又上返去,,之後同SUSAN訓教,,訓到4點到,,訓吾著,,泰仔張床吾好訓,,訓下醒下,,訓下醒下,,之後又嘈醒埋泰仔,,我就落左去搵排骨同肥YIN,,佢地同東B系度傾計,,SD歌,,之後泰仔,,SUSAN &大威落左泥,,東B走左,,之後去左OK食野,,上返去,,睇左陣電視,,佢地個個刀左起,,系度玩XDD**7點幾我地就走左,,落返泥左去SUSAN屋K,,之後去搵丫培,,好煩**5點又上左泰仔屋K,,6點到我就走左NA,,返到系被人鬧左幾句,,冇事XDD個晚8點就訓左,,金日有人泥左1點幾就起左身,,凸凸凸***
聽日又返學,,頂,,凸凸凸***
|