唉***哩個假期過得好苦悶-_____________=又冇D新年既氣氛,,初1系屋K,,初2返左大陸,,玩煙花,,打麻雀個D,,初3晚12點幾返左泥H,K**之後個幾日就系屋K,,哩幾日刀有人泥左我屋K,,刀系玩下電腦個D,,悶到爆炸>/\<晚晚刀玩到好晏,,日日刀訓到3,4點先起身,,之後又玩到好晏,,之後又訓到3,4點,,日日刀系咁,,成隻豬咁,,就泥又返學,,真系過得快,,如果再系咁就真系死得,,朝早又要鬼咁早就起身,,刀吾知點死,,咁我又冇出街喎,,系屋K就泥悶死NA"""凸凸凸***現在經已是早上的6:37分,,我還沒有訓,,無無聊聊又系度打日記,,話咁快就大年初7 LU !!!金日系人日唷,,各位HAPPY BIRTHDAY-3333333-睇泥我成晚冇訓過,,兒加刀系時候要去訓訓,,訓完算數,,KEE***
|