返學lu~~
呵呵
今日第一日返學…
唔洗成日你屋企lu~~
但係…派卷………
我今次係真係唔多掂…
I.S.岩岩合格…
唉…其實都係錦…
我…冇野好講…
mr lau仲話我tim…
i'm very fxxxxxx happy~!!!!!!!!
唉…個個老師都錦話我…
邊個話返學仲好過放假架…
唔覺…我已經一d都唔覺啦…
唉…我覺得好唔掂…
…………
………………
冇心情再寫…---|>
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 130 | »