呵呵呵﹏
今日考完試lu~
但係一d考完試既感覺都冇.....=="
唉.....
今日去左yellow house BBQ
都幾好玩既....ok啦.......
都幾多野食既....
最好就係個杜有得夾公仔…
我地得係個杜玩左好耐
erika幫我夾到隻mickey呀~~
但係之前我同佢change左隻豬豬…
再之後佢就俾左mickey ms choy啦
之後我地抽獎…
我抽中左個中獎…係電話繩
之後我地好快就走lu…
cissy夾唔到公仔…
呵呵
之後經過我一返努力…
我拎到個大獎…
嘩卡卡
真係好得意呀個咕嚕>3<""
之後呢…我就比左我隻豬豬cissy啦
呵呵呵﹏
多謝呢﹏
|