我今日同呀媽去左旺角shopping~~
我買左都幾多野…
3啦…褲啦…袋……
^^""呀媽俾$$
hehe…
我買左隻好可愛既豬仔呀~
我地行左好耐…
但係都係睇唔岩d鞋…
本來我就係諗住去睇下架嗎…
不過都唔緊啦~
我都有戰利品…""
我同呀媽行下行下就行左成日lu
攰死啦><
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
任誰死後,一定會留低什麼的,
一定可以尋獲的,所謂的生命並不只
是生存而已……
by,海不再藍
|