1/8
聽日就係>2/8" E+有1種吾知點形容嘅感覺! 琴晚又比人鬧囉 咩料. 咖下妳以為妳自己好勁丫? 我以後都吾想妳係msn度同我講嘢囉. 哇 次次on都比妳噴1次. 得閒死 吾得閒比妳鬧囉; 搞笑 -,- 知我做吾嚟就搵身個喇 吾該. ): 又要次次都叫我嚟攪 我學人發脾氣囉; 如果妳吾[向住我]講粗口 都吾會有事. 妳收歛下喇. 學人發脾氣喎' 妳咖下吾係?!
我真的想不到 妳會打出這樣的一篇日誌; 對妳感到極失望 -_-: 以前替妳想出的 1'1理由都不是. 知道妳這樣做, 是想我們注意妳一下. 但我卻認為妳是在 呷醋 我們並沒有忽視妳的存在. 是我們不知道 如何去介入 根本不是以前的那個 {妳} 對 她只是個9歲的小妹妹, 不直得我們為她瘋狂 什麼的... 但又直得妳為她而損害我們之間的關係 ?!
金日又同小君'出街 ;
佢本來諗住買戈頂.> [誇張] 帽嘅 .
但經我1心提點之後---佢冇買到! 呵呵 .v.
吾好怪我丫'我係1個好直嘅人嚟 x-x妳都知
又去鞋店度坐 ... ...
OMG!! 見到羅杏如<- 真的0了 :-0
佢仲要好奈先認我出我哋. /3\
不過都冇乜嘢`]
吾知點解次次出街都撞到 D熟人
|| 系廁所都見到學校D人 ||
原本世界真的1o分小.
睇到小君隻耳仔甘 我有小小內疚
原本曾小由返左嚟hk囉:<
明知人哋掛住妳...份手信咖ma' xdd
吾話比人知返左. 吾好吾記得802嘅約會丫 \_/
p.s: -李惠君 >妳同我聽住::妳吾好同我搶yes!