冇啦冇啦; @x@
送左個銀包比家姐之後就,,, ,,,
D錢飛走曬 la. $^$
點解sugarman D銀包甘鬼死貴?
不過我中意左呢個牌子 哈xD
因為佢個Logo係鴨仔嚟 :D
[[缺錢•缺錢•缺錢•缺錢•缺錢]]
8/2 戈日都吾知夠吾夠洗;
朋友們, 妳哋要拯救我丫.
my babii ,i love you so much!!
wahaha:}同學.
好掛住你,你有`1日冇打電話比我啦.
點解你忽然話要去 korea,吾識著泳衣的小朋友.
你要快d歸國'
因為我哋4個真係好期待你,,, ,,,,帶返嚟d手信. xDD
梗係仲有你la.
你要影多d相>主角要係你表妹,表弟.
你會吾會睇到我篇野 ?!
你戈邊吾會冇電腦掛 !?
吾知點解有人. [懶]係醒甘囉.
我都吾知自己係qooza度串緊佢,
更可笑的是> 佢又知喎 -冇奈+冇言-
吾回你,係因為你串人冇重點!
回都冇意思.冇腦扮醒目=]
係咪甘話先?!
p.s :: 吾該吾好係本qooza爆粗•不容許有粗口出現.