shana2007 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
布里亞塔尼
我 的 資 料

暱稱: ルルーシュ
性別: 男
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-01-23
2008-01-22
2008-01-20
2008-01-19
2008-01-18
日 誌 分 類
全部 (26)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 26
留言總數: 68
今日人氣: 4
累積人氣: 1049
RSS Feed
2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天
2007-10-22

今日我訓教發夢見到夏娜...

佢俾左護身符我@@跟住我醒左返黎 護身符突然出現係我既手到@@(冇諗過咁出奇既事@@)

我今日早餐食麵...跟住返學>w<要塔車果陣....7B滿哂位= =!只好塔下一班既巴士

成日返學塔車仲係企係到既(如果你地係我,你地會唔會累呢@@?)

到左學校...我第1個要做既事係....去校園跟朋友開會@@XD

開完會...就夠鐘早會了(今日唔知點解好鬼曬= =逼我出汗)等呀等呀....等到9點先返課室

今日既課太無聊了.....老師既口水真係好多....完全煩死人了=0=真係頂唔順.....

到左小息.....我拎返圖書黎睇....發現中文跟英文書遲左2星期還書= =!(完了 今次真係要罰錢啦)

到左圖書館....我問下佢...........佢話唔洗罰.......連續3次就要罰了(真係好彩>w<)

到左食飯果陣...我竟然唔見左飯咭= =!!!好彩冇人睇住d門....我就穿左入去食

今日我同朋友食"出前一丁"=0=食完之後陪佢去電腦室玩game@@

跟住之後教佢玩夢之歷險...XD

到左視覺藝術課(好憎呢個課 原因係畫畫咁鬼麻煩)我拎畫筆出黎

又係聽無聊既話...搞到我勁眼訓...想打佢

放學果陣@@我陪朋友去打電話先@@

佢話有事要上去拎野 叫我係飯堂等佢

跟住我排隊去買綠茶...點知.....1B班既衰人黎打尖.......

我叫佢唔好打尖.....跟住佢打我....打傷左我下巴同理踢我既肚子.....仲要推倒到我.......正xx

好彩有老師去飯堂拎野 見到我俾人打......跟住佢拉左佢去見班主任@@(仲唔話佢抵死@@!?)

我估老師會俾佢小過1個@@跟住我買完綠茶.....係校門等fd

等陣fd後.....同佢一起搭巴士一起返屋企@@

我今次好彩跟唔好彩應該係夏娜送俾我既護身符既關係吧@@!?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »