今日我訓教發夢見到夏娜...
佢俾左護身符我@@跟住我醒左返黎 護身符突然出現係我既手到@@(冇諗過咁出奇既事@@)
我今日早餐食麵...跟住返學>w<要塔車果陣....7B滿哂位= =!只好塔下一班既巴士
成日返學塔車仲係企係到既(如果你地係我,你地會唔會累呢@@?)
到左學校...我第1個要做既事係....去校園跟朋友開會@@XD
開完會...就夠鐘早會了(今日唔知點解好鬼曬= =逼我出汗)等呀等呀....等到9點先返課室
今日既課太無聊了.....老師既口水真係好多....完全煩死人了=0=真係頂唔順.....
到左小息.....我拎返圖書黎睇....發現中文跟英文書遲左2星期還書= =!(完了 今次真係要罰錢啦)
到左圖書館....我問下佢...........佢話唔洗罰.......連續3次就要罰了(真係好彩>w<)
到左食飯果陣...我竟然唔見左飯咭= =!!!好彩冇人睇住d門....我就穿左入去食
今日我同朋友食"出前一丁"=0=食完之後陪佢去電腦室玩game@@
跟住之後教佢玩夢之歷險...XD
到左視覺藝術課(好憎呢個課 原因係畫畫咁鬼麻煩)我拎畫筆出黎
又係聽無聊既話...搞到我勁眼訓...想打佢
放學果陣@@我陪朋友去打電話先@@
佢話有事要上去拎野 叫我係飯堂等佢
跟住我排隊去買綠茶...點知.....1B班既衰人黎打尖.......
我叫佢唔好打尖.....跟住佢打我....打傷左我下巴同理踢我既肚子.....仲要推倒到我.......正xx
好彩有老師去飯堂拎野 見到我俾人打......跟住佢拉左佢去見班主任@@(仲唔話佢抵死@@!?)
我估老師會俾佢小過1個@@跟住我買完綠茶.....係校門等fd
等陣fd後.....同佢一起搭巴士一起返屋企@@
我今次好彩跟唔好彩應該係夏娜送俾我既護身符既關係吧@@!?
分類: 未分類 |