完蛋啦~~~~~~~~~~~~~~~ 不知不覺昨日夜晚6點訓過左頭 唔記得陪返老婆呀~~~~~~~~~~~ 零夜12點先醒返~~~~~~~~~~~~ 即開電腦睇返msn.....見到小怡問我點解咁夜先on.... 跟住話哂俾佢知............... 又話左俾櫻妹知.............. 我真係一個超級大白痴> < 希望老婆冇嬲我~~~ 如果真係嬲我.....我死左我條命算了>"<