♥ ˇ 久違`:o)
今日一早就落雨嚕:)
約左chole系學校門口等.
今日見到LWT好多次-_-煩!
聽到Chole彈琴.真好聽*3*.haha
我都要拎A啊A____A`
放學好大雨.kalam好鍾意落雨.haha
同佢一齊番左屋企啦`:D
情不自禁好大聲講左出黎嘛;sor/_\
cm啦~_~`thx