★, WELCOME(;


   ˇ    久違`:o)

        
shanjaix_x
暱稱: `#. SHANJAI;p`♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★...
柴b生日快樂(;我地去左...
★,唱k平安夜.通頂wow...
中秋BBQ之夜:D
呢排心情都好好啊:)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 308
今日人氣: 0
累積人氣: 2431
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


★,唱k平安夜.通頂wow(; 分類: 未分類

DEC 24平安夜

唱左我最貴既一次k-_-

今日無喇喇醒左;超精神(;

起身就沖涼洗頭啊.

之後KALAM打左黎,

佢話同pts,kiu,101 dog,c.去mk唱k

之後就5點到先出門口;去搵kalam

搭去沙田join pts,c,101 dog

幾經辛苦先join到同一架車.

去到mk就join埋kiu,cat,koo

點知佢地搵埋死高佬,死高佬又叫佢個fd

唉,超唔想見到佢.影響心情.7點唱到10點到喇;

去到neway,預左10個人份喇,包埋k dinner.

佢地班人掛住食野;果到d食物種類好少啊

有人讚我唱歌好聽啊.ha

班男仔玩骰啊.輸左除衫.pts係咁輸,c都係啊.

佢地兩個人都除左衫,等等下發現cat,koo超耐都未黎囉!!!

預左佢地份囉乜事.你地唔黎d錢感點算?

最後埋單$1346on99999999;個個嚇疾左

姐係唔黎唱都出聲囉ok?咁樣邊x個同你地埋單啊?

搞到我地8個人要比10個人既錢啊,荒謬到on9

人人出左$200-_-咩mood都無x晒!

唱完k番上水,見到柴,yuki(;好有緣啊.but柴同大東仲有緣(;

10個人一齊去左區場玩;kalam同pts好不尋常啊!

hea到差唔多12點就散ban.kalam就去左我屋企訓啊!!!

之後食完宵夜就沖涼,無聊係到玩電腦,睇電視;

凌晨4點幾先訓.但一直都訓唔著~~~~天光都未訓得著.

嘗試過無數次去訓,但訓唔著啊.help me

最後最後係上午8點訓左,下晝1點幾比電話嘈醒.

好似無訓感啵.精神到痺.唔知想點,我地就黎死

可能琴晚玩得太癲喇.唔知幾時先眼訓喇.唉

                   -END