DEC 24平安夜
唱左我最貴既一次k-_-
今日無喇喇醒左;超精神(;
起身就沖涼洗頭啊.
之後KALAM打左黎,
佢話同pts,kiu,101 dog,c.去mk唱k
之後就5點到先出門口;去搵kalam
搭去沙田join pts,c,101 dog
幾經辛苦先join到同一架車.
去到mk就join埋kiu,cat,koo
點知佢地搵埋死高佬,死高佬又叫佢個fd
唉,超唔想見到佢.影響心情.7點唱到10點到喇;
去到neway,預左10個人份喇,包埋k dinner.
佢地班人掛住食野;果到d食物種類好少啊
有人讚我唱歌好聽啊.ha
班男仔玩骰啊.輸左除衫.pts係咁輸,c都係啊.
佢地兩個人都除左衫,等等下發現cat,koo超耐都未黎囉!!!
預左佢地份囉乜事.你地唔黎d錢感點算?
最後埋單$1346on99999999;個個嚇疾左
姐係唔黎唱都出聲囉ok?咁樣邊x個同你地埋單啊?
搞到我地8個人要比10個人既錢啊,荒謬到on9
人人出左$200-_-咩mood都無x晒!
唱完k番上水,見到柴,yuki(;好有緣啊.but柴同大東仲有緣(;
10個人一齊去左區場玩;kalam同pts好不尋常啊!
hea到差唔多12點就散ban.kalam就去左我屋企訓啊!!!
之後食完宵夜就沖涼,無聊係到玩電腦,睇電視;
凌晨4點幾先訓.但一直都訓唔著~~~~天光都未訓得著.
嘗試過無數次去訓,但訓唔著啊.help me
最後最後係上午8點訓左,下晝1點幾比電話嘈醒.
好似無訓感啵.精神到痺.唔知想點,我地就黎死
可能琴晚玩得太癲喇.唔知幾時先眼訓喇.唉
-END
|