★, WELCOME(;


   ˇ    久違`:o)

        
shanjaix_x
暱稱: `#. SHANJAI;p`♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★...
柴b生日快樂(;我地去左...
★,唱k平安夜.通頂wow...
中秋BBQ之夜:D
呢排心情都好好啊:)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 308
今日人氣: 0
累積人氣: 2430
2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


柴b生日快樂(;我地去左慶祝啊;p 開心 分類: 未分類

柴b生日快樂啊(;打唔切;

我地4人都唔知幾耐無齊人嚕...);

祝太攰喇;今日12號禁琴日xd

今日人人都開心啊.係學校果時好正(;

嗌左1天使,1魔鬼;我兩個都食左;p

放學bao去左我屋企;yuki去左ying屋企,

之後me,yuki,ying,bao去左沙田;

本身諗住唱k.可以唱到11點,

but ying要同屋企人食飯,聽日仲要番學t3t

so係沙田周圍hea,去左影貼紙相;@

  

唔知點解影到好唔似自己xp(shan is me)

仲有n咁多相未upload,下次補番

我地諗住星期五一齊再去唱k,

呢幾日要好好抖足精神(;

果日可能好夜啊,cat你都要去啵:D

懶喇,下次先打...............(;