|
今日要返大陸啦∼好唔捨得TIM...因為我會好掛住大家GA!係呢度...留下遺言比你0地啦 T^T
皇上:你係珠海玩得開唔開心呀?我真係好想同你一齊去GA!因為我好愛好愛皇上你呀嗎∼我想係邊都有皇上係身邊∼不過我首 先要誡0左成日亂諗0野的習慣先...對唔住呀!以後的日子我會乖乖聽話GA啦∼淨係聽皇上同呀清話∼嘻嘻∼
呀清:我的好妹妹呀!我好掛住你呀!都好掛住你媽媽呀∼^^∼你幫我向佢問好呀∼同佢講我好想佢呀!AM...對唔住呀清...我成日無理取罵...我會改GA啦!因為我唔想呀清同皇上擔心呀嗎∼不過你一定要同中子開開心心呀!
HUBERT:唔知講咩好...AM...唔...呢幾日你要乖乖0地呀,唔可以趁我唔係度就亂咁黎GA∼,要錫住呀清呀,你要保護佢GA,唔可以比中子蝦佢GA!仲有...唔可以偷睇呀!知唔知呀!唔係我就...唔睬你!我會掛住你GA!刀疤二嫂個名好難聽呀∼嘻嘻∼可唔可以改名呀?!我尋晚發0左一個夢呀...好驚呀...希望唔好實現呀!
呀BEN:好對唔住,好對唔住呀...我...帶比你大多麻煩啦,又令你擔心...本來假期應該開開心心,但係我就令到你唔開心...我有時真係好怕失去呀BEN,因為呀BEN對我黎講真係好重要!有呀BEN係度,我咩心事都可以放心話你知...但係有時我實在大自私啦,我的憂慮唔應該比曬呀BEN,令你又多0左壓力...不過我好感動...因為呀BEN話要比一個新的家我!一個只有愛同快樂的家∼我都好想擁有!不過我只要知道你0地係係我身邊支持我都好足夠GA啦∼諗返以前...呀BEN你係我好遙遠的夢,但係估唔到,我0地今日竟然可以做到咁好的知己∼仲有黃淑∼你話過GA,我0地三個永遠都唔會分開,永遠都係好朋友黎GA嗎∼唔準反口GA!而家的我...好幸福!呀BEN唔洗擔心∼除0左你0地咁錫我之外,我仲有HUBERT呀嗎∼我知道有佢係我身邊就覺得好幸福GA啦∼^^∼呀BEN...你話GA,你都要慢慢選一個好好的CAKE GA嗎∼記唔記得呀?你仲同我講,呢CAKE一定係好GE.你都係呀,要加油呀!我都好想知個呀BEN的CAKE有幾好∼假期餘下的日子唔準唔開心GA啦,要好快樂咁過∼我仲期待緊同黃淑一齊踢拖去你屋企的日子呀!∼^^∼
中子:對唔住呀...我知你一定嬲我GA啦...我冇心整喊呀清GA...我知你心痛...不過我真係冇心GA!對唔住呀!你...唔好嬲我啦∼
姊妹:我...唔嬲GA啦...其實我一直都冇嬲呀!係好驚咋...因為你真係好惡呀!不過我知你冇心GE...唔緊要啦,過0左去唔開心的0野就由佢過去啦!
茵茵:我好掛住你呀!好想見你∼你最近點呀?對唔住呀!0個日我要PRACTISE朗誦冇陪你...你有冇唔開心呀?不過講好消息你知呀,我0地得到0左季軍呀!嘻嘻∼我一定會搵時間見你GA!櫻櫻仲有冇事呀?我好擔心佢呀!你要好好陪住佢呀,唔好比佢亂諗0野呀!知唔知呀?我會係背後支持你GA!
TERRY哥:你點呀?好耐冇見你啦!你好耐冇打日記,又唔見你ONLINE,有D擔心呀!你係唔係唔開心呀?有咩唔開心就同呀妹講啦,呀妹同你分擔呀!唔好放係自己的心入面呀!好辛苦GA!
曾嘉欣:前日係電話聽到你把聲,好似好開心咁∼咁就好啦∼我返大陸啦,你玩得開心D啦∼

|