| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 | |
|
生日快樂呀!!!!!  |
|
HUBERT~生日快樂呀!!
今日傾辯論傾到好夜呀!真係好辛苦呀∼本來諗住唔打日記GA∼不過今日HUBERT生日,一定要講聲生日快樂GE!
加油呀大家∼

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-03-16 10:04 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 3 月 15 日 星期三 |
 | |
|
好感動呀!  |
|
唔知點解,我真係好怕好怕會失去呀BEN呀,如果冇0左佢,我點算好.有時見到佢唔係好理我,我就會覺得我係佢心目中已經冇地位啦.不過今日睇到佢日記先知,原來佢都緊張我0地的友誼GA,真係好感動呀!多謝你呀.我都想同你講D0野呀!
就係...唔好放棄自己的夢想呀!要為0左佢加油.你永遠係我的好朋友.以後遇到咩唔開心或者難題都好啦,我都會係你身邊GA!
好似好骨痺咁...唔緊要啦∼對唔住呀兄弟,我唔係真係想呃你GA,而家我咩都同你講曬啦∼冇祕密LU∼又要DEBETE啦,好辛苦呀!聽日小組討論到我啦,我真係好驚呀!
仲有呀,李浩泉...對唔住呀!我...皇上,我已經好低聲下氣GA啦,希望佢唔會嬲啦.不過佢點好,我都係覺得呂珊係最好GA!係唔係呢?

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-03-15 09:29 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 3 月 14 日 星期二 |
 | |
|
今日好唔開心呀!  |
|
點解次次比人玩果個一定係我wor...佢0地肯定好開心啦...難為我好似個傻婆咁周圍問人我做錯0左d咩0野!好瘀呀!唔知我個時係唔係真係好好笑呢...死啦,我唔記得曬自己講0左d咩,肯定又笑死人啦...今次真係唔慌唔留芳百世啦...
到0左放學,去到溫習班又比說話我聽.做咩啫,我又冇得罪你d咩,洗唔洗下下都咁咩wor...明知我唔鍾意比人講,仲要講我廢...我真係好想喊出黎呀!不過我唔會係李浩泉面前喊ga!我唔會比佢知我咁易喊.其實真係冇乜人知道我係個喊包...我唔係個d小姐仔,動不動就係人0地面前喊.雖然我係低b,係豬,但係我要做一個堅強的豬!不過我諗唔到連甘偉權都係咁!夾埋李浩泉一齊話我!真係好黑人憎呀!皇上...我心碎啦!
真係好唔開心,唔係因為佢0地玩我,而係因為佢0地話我呀!冇乜人會講我廢ga!呀婉咁叻都唔會...你0地...好耐冇試過咁憎一個人啦,係真正咁憎!以前講憎pat頭,其實我一直都冇嬲過佢,只不過係把口講啫個心其實好想佢得到幸福ge.但係...皇上呀,我真係唔知點好呀!對住李浩泉我真係冇辦法扮到冇0野呀!
不過我真係好感動ge係呀婉,HUBERT同姊妹幫我出氣呀!多謝你0地呀!我真係覺得HUBERT好好,雖然識0左佢唔係好耐,但係覺得佢好有禮貌,對人都好好∼^^∼同埋佢真係有睇我日記GA,真係好好好好好好好好感動呀!多謝你呀!你0地放心啦,我真係冇嬲呀!不過下次再玩我我唔會咁豬信你0地GA啦∼
其實有時真係好羨慕呀清,身邊有咁多人錫,兄弟啦,hubert啦,pat頭啦......好羨慕呀!
P.S.甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉 權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權甘偉權!你好黑人憎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好啦,發洩完就冇0野啦∼對唔住呀,今日放學我0地係度話你...我諗你講下笑GA啫.希望你唔好嚇親啦.我唔係真係嬲GA.係唔鍾意李浩泉啫.你睇唔到都好啦,對唔住呀!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-03-14 05:56 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 50 | »
|