| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2006 年 1 月 14 日 星期六 |
 | |
|
好失望呀...  |
|
今日本來好開心ga∼早上我一早起身做家務,唔知點解覺得好興奮呀∼可能因為陣間可以見到真鐸的同學∼好掛住呀哥,呀心,茵茵,呀英,Ricky......LONG TIME NO SEE∼
DANCING...唉∼我DANCE到不知所謂!不過我除0左讀書,仲有咩係得GA...
呀BEN佢好黑人憎呀!成日話人係黑影...佢今日仲係度講話佢自己日做夜做,做到自己得返排骨,冇淡好食...真係比佢激死呀!最黑人憎的就係佢話佢養到D老婆肥肥白白喎...正衰人!
之後去0左黃淑屋企呀∼呵呵∼我覺得玩得好開心呀.但係佢0地識0左新朋友就唔理我,呀哥都係咁,好唔開心呀!又唔信我WO,好彩我仲有茵茵啫∼佢同我行另外一邊呀,好興奮呀!我陪佢等車車.
死啦,我唔知點解今日個個都覺得我唔開心呀...真係咩?!但係RICKY就可以好主動咁同我SAY HI...我好似有少少唔自然.對唔住呀,或者一時間未反應到啫∼我會+油GA啦∼
哥,我有0野想同你講呀,不過而家呢個日記留唔到悄悄話呀...

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-01-15 10:47 AM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 1 月 10 日 星期二 |
 | |
|
仲有2日咋~  |
|
今日真係好辛苦呀!寫到我手都軟曬呀...超攰wo∼
唉∼math都係做唔曬...你話我點讀理科呀...不過溫chem又可以鬼死咁快背好wo∼而且做ex做0左2個鍾都好鬼開心tim∼^^∼真係痴線ga.
考英交oral好難呀,都唔知自己講緊咩...明明識講,考個時又唔記得曬...算啦∼我都係中交好過英文ga啦.真係對唔住以理呀!
聽日應該會幾輕鬆ge,不過我英文溫都未溫過呀∼上次死得咁慘,今次唔想再死,我要以理知道佢都可以教到有料的學生出黎...講下笑咋∼
各位,仲有2,日好快過ga咋.never give up呀∼

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-01-10 08:41 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 1 月 8 日 星期日 |
 | |
|
哥...對唔住呀!  |
|
哥...對唔住呀!我知係我唔啱呀...我唔想GA,你唔好嬲啦∼
今日只係溫0左聽日要考的科咋∼不過PTH冇點溫,只係是是但但睇過下咋∼HOPE聽日唔會死啦∼^^∼
今日係我呀妹生日.不過都係一樣要同佢罵交...我0地真係冇一日可以唔罵GA BOR.有時真係覺得佢好無理取罵,超黑人憎,個種惑覺真係唔知點講...即係個種你無論點講佢都亳無反應個D...今日就激到我喊...真係好唔鍾意佢呀!!!!!!!!
唉∼係唔係佢都係我呀妹GA啦,又冇得變GE,呀媽永遠都係幫住佢GA啦,我又可以點WO∼呀媽唔鍾意我我知GA,佢成日就係識得罵罵罵...我永遠做咩都係錯GE.MISS WANG呀,我突然覺得你好好呀!仲有呀哥...或者你唔明我點解想要一個哥哥,因為我覺得我冇人鍚,好想搵個人去鍚我...所以你千萬唔好唔理我呀!
亮敏佢以前真係好鍚我,不過佢而家都唔係我身邊啦.好掛住佢呀.好想佢返黎...講真呀,我成日都會自己係度諗好多問題,然後好唔開心∼唔知我係唔係真係有D精神分裂...

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-01-08 06:50 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 50 | »
|