♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 16
累積人氣: 12726
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 1 月 14 日  星期六      

   晴天

 

好失望呀... 不安

  今日本來好開心ga∼早上我一早起身做家務,唔知點解覺得好興奮呀∼可能因為陣間可以見到真鐸的同學∼好掛住呀哥,呀心,茵茵,呀英,Ricky......LONG TIME NO SEE∼

  DANCING...唉∼我DANCE到不知所謂!不過我除0左讀書,仲有咩係得GA...

  呀BEN佢好黑人憎呀!成日話人係黑影...佢今日仲係度講話佢自己日做夜做,做到自己得返排骨,冇淡好食...真係比佢激死呀!最黑人憎的就係佢話佢養到D老婆肥肥白白喎...正衰人!

  之後去0左黃淑屋企呀∼呵呵∼我覺得玩得好開心呀.但係佢0地識0左新朋友就唔理我,呀哥都係咁,好唔開心呀!又唔信我WO,好彩我仲有茵茵啫∼佢同我行另外一邊呀,好興奮呀!我陪佢等車車.

  死啦,我唔知點解今日個個都覺得我唔開心呀...真係咩?!但係RICKY就可以好主動咁同我SAY HI...我好似有少少唔自然.對唔住呀,或者一時間未反應到啫∼我會+油GA啦∼

  哥,我有0野想同你講呀,不過而家呢個日記留唔到悄悄話呀...

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-01-15 10:47 AM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2006 年 1 月 10 日  星期二      

   晴天

 

仲有2日咋~ 愉快

  今日真係好辛苦呀!寫到我手都軟曬呀...超攰wo∼

  唉∼math都係做唔曬...你話我點讀理科呀...不過溫chem又可以鬼死咁快背好wo∼而且做ex做0左2個鍾都好鬼開心tim∼^^∼真係痴線ga.

  考英交oral好難呀,都唔知自己講緊咩...明明識講,考個時又唔記得曬...算啦∼我都係中交好過英文ga啦.真係對唔住以理呀!

  聽日應該會幾輕鬆ge,不過我英文溫都未溫過呀∼上次死得咁慘,今次唔想再死,我要以理知道佢都可以教到有料的學生出黎...講下笑咋∼

  各位,仲有2,日好快過ga咋.never give up呀∼

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-01-10 08:41 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2006 年 1 月 8 日  星期日      

   晴天

 

哥...對唔住呀! 鬱悶

  哥...對唔住呀!我知係我唔啱呀...我唔想GA,你唔好嬲啦∼

  今日只係溫0左聽日要考的科咋∼不過PTH冇點溫,只係是是但但睇過下咋∼HOPE聽日唔會死啦∼^^∼

  今日係我呀妹生日.不過都係一樣要同佢罵交...我0地真係冇一日可以唔罵GA BOR.有時真係覺得佢好無理取罵,超黑人憎,個種惑覺真係唔知點講...即係個種你無論點講佢都亳無反應個D...今日就激到我喊...真係好唔鍾意佢呀!!!!!!!!

  唉∼係唔係佢都係我呀妹GA啦,又冇得變GE,呀媽永遠都係幫住佢GA啦,我又可以點WO∼呀媽唔鍾意我我知GA,佢成日就係識得罵罵罵...我永遠做咩都係錯GE.MISS WANG呀,我突然覺得你好好呀!仲有呀哥...或者你唔明我點解想要一個哥哥,因為我覺得我冇人鍚,好想搵個人去鍚我...所以你千萬唔好唔理我呀!

  亮敏佢以前真係好鍚我,不過佢而家都唔係我身邊啦.好掛住佢呀.好想佢返黎...講真呀,我成日都會自己係度諗好多問題,然後好唔開心∼唔知我係唔係真係有D精神分裂...

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-01-08 06:50 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]